Denne samlinga bestod av to vidt forskjellige dagar.
Torsdagen var sett av til arbeid i responsgrupper. Her hadde Kjell sett oss saman i grupper på to og to, der vi skulle gi respons til kvarandre sine mappeoppgåver. Dette var noko eg ikkje såg særleg fram til, sidan tilbakemeldinga på M1 var så uklar som den var, og M3 hang som eit stort spørsmålstegn i lause lufta. Eg var difor ikkje heilt komfortabel med å skulle vise fram desse oppgåvene til ein medstudent. Det vart slett ikkje så gale som eg hadde frykta, og Siv-Mette gav meg mange nyttige tilbakemeldingar som vil bli flittig brukt i eventuelle omarbeidingar av desse to oppgåvene. Det viste seg at vi var usikre på mange av dei same tinga, og dette var med på å gi meg ei viss grad av sjelefred..:)
På fredag var det klart for førelesing av sjølvaste Tor Arne Wølner, der han snakka om porteføljemetodikk og digitale mapper. Kvalitative læringsmål vart lagt stor vekt på, og dette skulle vi ta med oss vidare inn i arbeidet med ein animasjonsfilm. Her skulle gruppene delast i to, men sidan både Nicholas, Helene og Grethe var fråverande på denne samlinga, vart det Ingunn, Nerissa og meg som skulle forsvare Gruppe 2 si ære. Vi skulle velje mellom eventyr eller reklamefilm, og vi valde eventyret om den stygge andungen.
Meininga var at vi først skulle setje opp læringsmål og kjenneteikn for måloppnåing, men vi starta vel kanskje litt i feil ende her. Vi hadde kjøpt inn plastelina for anledninga, og klødde nok litt for mykje i fingrane etter å kome i gong med sjølve filmen. Vi sette i gong med storyboard og figurlaging, men det vart det fort slutt på då Wølner og Antvort fann oss inne på eit grupperom. Beskjeden var klar: Læringsmål og kjenneteikn på måloppnåing først! Dette skipla oss nok litt, og det vart eit voldsomt stress for å verte ferdige med filmen. Vi rakk det ikkje heilt, og måtte halde fram etter at vi kom heim. Resultatet ligg her.
Ei av dei viktigaste erfaringane vi fekk med oss frå denne dagen, var nok kor vanskeleg det er å halde fokus på det faglege når ein skal prøve ut slike "gøye" arbeidsformer. Når vi som vaksne studentar ikkje greier det, korleis skal vi då forvente at unge elevar skal greie det utan vidare? Svært nyttig lærdom å ta med seg vidare!
Denne samlinga var varierande, og ikkje minst lærerik. Personleg fekk eg roa nervane litt med tanke på dei mappeoppgåvene eg var litt usikker på, og eg fekk nyttige idéar til vidare arbeid med spesielt M1 og M3. Møtet med Wølner var også positivt, og det var veldig greitt å få ein grundigare gjennomgang i porteføljemetodikken og arbeid med pedagogiske tekstar i digitale mapper.
Godt Nyttår!
for 15 år siden
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar